Blog o marketingu i reklamie

Breloki reklamowe w kampaniach promocyjnych

breloki reklamowe

breloki reklamowe

Od tego, jak firma postrzegana jest przez otoczenie, uzależniony jest jej sukces w biznesie. Mimo, iż pozornie na wizerunek firmy jej właściciel nie ma dużego wpływu, licznie prowadzone w tym zakresie badania, jednoznacznie potwierdzają, że przemyślane działania marketingowe mogą go skutecznie polepszyć. W dobie dużej konkurencji niesłychanie ważne jest, by wraz ze strategią biznesową, opracowana została profesjonalna strategia promocji firmy. Tylko połączenie tych dwóch przedsięwzięć może wpłynąć na zwiększenie szans pokonania konkurencji.

W prowadzeniu biznesu nigdy nie można realizować nieprzemyślanych działań. Przypadkowe przedsięwzięcia zawsze kończą się porażką, natomiast dokładnie przeanalizowane działania mają ogromną szansę powodzenia. Tak właśnie dzieje się z realizacją profesjonalnie przygotowanej i przeprowadzonej kampanii reklamowej. Nawet wyemitowanie drogich reklam w największych stacjach telewizyjnych może nie przynieść oczekiwanego rezultatu, jeśli nie trafią one do odpowiednich adresatów. Przykładem może być droga reklama emitowana w najbardziej popularnym programie telewizyjnym, która promuje działalność lokalnego pubu młodzieżowego. W tym wypadku koszt jej emisji jest bardzo wysoki, a prawdopodobieństwo trafienia do konkretnych osób jest niestety niewielkie. Odbiorcami tej reklamy są bowiem nie tylko mieszkańcy danego miasta, ale (niepotrzebnie) całego kraju. W tym wypadku o wiele skuteczniej sprawdzą się breloki reklamowe z logo pubu rozdawane wśród młodzieży zamieszkującej dane miasto (w którym mieści się lokal).

Badania przeprowadzone na zlecenie kilku niemiecki firm jednoznacznie udowodniły, że największą siłę i moc sprawczą mają gadżety reklamowe, które bezsprzecznie przewyższają swoją skutecznością inne formy i narzędzia reklamy. Wspomniane breloki reklamowe są w tym wypadku wyjątkowe, bowiem ich uniwersalność i jednocześnie niewielki koszt, pozwala na wszechstronne promowanie prawie każdej branży.

Aby jednak breloki reklamowe były skutecznym narzędziem marketingowym, muszą być koniecznie personalizowane, czyli posiadać nadruk znaku firmowego lub nazwy firmy. Używanie breloków i innych gadżetów reklamowych pozwala na systematyczne utrwalanie logo firmy, a tym samym umacnianie jej tożsamości.

Tagi: , , ,