Nie zawsze akcja reklamowa jest skierowana bezpośrednio do osób dorosłych, które mogą zakupić produkty znajdujące się w ofercie reklamodawcy. Czasami wszelkie elementy kampanii reklamowej skierowane są dla nieco młodszych odbiorców. Dotyczy to przede wszystkim gadżetów reklamowych, które są nieodzownym elementem każdej kampanii promocyjnej. Nie miej jednak, przygotowując tego rodzaju upominki dla dzieci, koniecznie należy pamiętać o tym, by były one dopasowane do młodszych odbiorców. Chodzi tutaj o każdy szczegół, począwszy od wybrania produktu na gadżet reklamowy po jego udekorowanie najróżniejszymi nadrukami i grafikami reklamowymi.Jeśli zegary reklamowe będą przeznaczone dla dzieci, to wiadomo, że muszą być do tego zadania odpowiednio przygotowane. Przede wszystkim warto wykorzystać jakieś niebanalne kształty, tak by uatrakcyjnić wygląd gadżetów reklamowych. Dzięki temu znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo na to, że dzieci zainteresują się gadżetem reklamowym, co bezpośrednio przełoży się na większe szanse oferty reklamodawcy.
Poza tym zegary reklamowe wewnątrz również powinny być odpowiednio przygotowane i dopasowane do zainteresowań odbiorców kampanii reklamowej. Najczęściej na tarczy zegara znajdować się będą najróżniejsze nadruki związane z bajkowymi postaciami. Dzięki temu dzieci będą miały swoich ulubionych bohaterów w nietypowym wydaniu, co na pewno zwiększy ich ciekawość i zainteresowanie. Przy tym jednak należy pamiętać o tym, by nadruk nie zakrywał cyfr, które umożliwiają prawidłowe odczytanie godziny. W przeciwnym wypadku taki gadżet reklamowy nie mógłby spełniać swojego podstawowego zadania.
Na pewno zegary reklamowe będą ciekawie wyglądać w momencie, kiedy wykona się je w niecodziennych kształtach, a do tego umieści na nich atrakcyjne nadruki i grafiki. Nie należy jednak zapominać o kolorach. Chodzi o to, by wykorzystane do nadruku, ale i do wyrobu samego zegara, kolory były dopasowane. Nie mniej jednak w takiej sytuacji kolory powinny być różnorodne i intensywne.