Po pierwsze parasole z nadrukiem są doskonałym miejscem na reklamę, ponieważ są masowo wykorzystywane przez praktycznie wszystkich. To oznacza, iż reklama umieszczona na parasolce znajdzie bardzo wielu potencjalnych klientów. Jest to zatem nie tylko skuteczna, ale i tania metoda, ponieważ w przeliczeniu na jednego potencjalnego odbiorcę usług danej firmy, koszty związane z wyprodukowaniem takiego gadżetu są śmiesznie niskie. Masowość korzystania z danego przedmiotu zawsze sprzyja optymalizacji wydatków przez reklamodawcę. Dodatkowo, parasole są używane regularnie, ponieważ w naszej szerokości geograficznej deszcz może padać niemalże przez cały rok.
Parasole z nadrukiem są także przedmiotem trwałym, tzn. jeden użytkownik posiada jedną parasolkę dłuższy czas. Tym „dłuższym czasem” jest zwykle przynajmniej okres kilku miesięcy – w zależności od pogody oraz od trwałości konkretnego parasola. Oznacza to, że przez ten okres właściciel parasola będzie regularnie spoglądał na reklamę danej firmy i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że w pewnym momencie zdecyduje się na kontakt z firmą lub skorzystanie z jej usług.
parasole z nadrukiem, jak każdy gadżet reklamowy, dają potencjalnemu reklamodawcy szerokie spektrum możliwości. Zaczynając od umieszczenia na przedmiocie jedynie loga, a kończąc na długim i wyczerpującym opisie usług, dana firma może dowolnie wykorzystać dużą powierzchnię parasoli. Właśnie ta powierzchnia jest jeszcze jedną, równie ważną zaletą tego przedmiotu jako gadżetu reklamowego. I dlatego można być pewnym, że metoda będzie coraz chętniej stosowana w przyszłości.